19 Aralık 2013 Perşembe

Yurtdışı İnternet Kozmetik Alışverişim

       

          Son yıllarda, çok fazla kullanmasam da, makyajım çoğu zaman hafif bir allık-rimel-kalem üçlüsünden oluşsa da kozmetiğe oldukça düşkünüm.Alacağım ürünün özelliklerini, ihtiyaçlarımı karşılayıp karşılamayacağını, markaları, kalitesini, fiyatını internetten araştırırım mutlaka.Almasam bile makyaj malzemeleri görsel olarak incelemesi çok zevkli şeyler değil mi ama?Günümüzde internet olsun, yabancı makyaj blogları olsun ocağımıza incir ağacı diktiler resmen.Buralarda gördüğümüz güzelim ürünleri de denemek, sahip olmak istiyoruz.Türkiye'de satılan ürünler bitti çünkü, bir de yabancı sitelerden Türkiye'de satılmayan markalardan sipariş veriyoruz(Yazar burada çuvaldızı kendine batırmaktadır).Elimizde olmayanın daha çekici gelmesi, arzulanması da var işin ucunda tabii.Gelelim benim yaptığım alışverişlere.

    1. beautyjoint.com  Buradan yabancı bloglarda en çok bahsedilen far paletinden biri olan wet n wild Comfort Zone far paletini ve Rimmel'in ten rengi göz kalemini aldım.Farların renkleri gerçekten çok güzel, kullanışlı ve pigmentli.Henüz kullanmadım.Şu sıralar okula gitsem bile makyaj yapmıyorum çünkü çıkışta spor salonuna gittiğim günler oluyor ki zaten yaptığım zamanlar da hafif bi makyaj yeterli.Okulda abartılı makyajlar ne diyebilirim ki, abartılı oluyor!Gece dışarı çıkacağım zamanlarda veya haftasonu kullanmak için aldım bunu.10 günde ulaştı elime.Fakat hala gümrükte kalma riski var makyaj malzemelerinin, gelmesi garanti değil yani.

, 




            2.Bunları ise http://www.roseroseshop.com/tr/ sitesinden aldım.Kore cilt bakımı ve makyaj malzemeleri satılıyor.Aslında yakında ülkemizde de açılacak olan Etude House markasının bir cilt bakımı ürününü de sipariş vermiştim ama göndermediler ve onun parasını iade ettiler.Şu oje kabının şirinliğine bakar mısınız?Mickey Mouse desenleri varken ve bordo tam sonbaharın rengiyken karşı koymak çok zor!Markası Etude House.Zaten tüm ürünlerinin ambalajı o kadar güzel ki Türkiye'de açılması için sabırsızlanıyorum. Görülen pembe kalem şey ise lip balm, Tonymoly markası.Bu da tamamen şirinliği için alındı!LANEIGE markasının kremi ise deneme boyu.Cilt bakımına da oldukça ilgim olduğunu da söylemiş miydim?:)Bu siparişim de yaklaşık 10-12 günde geldi.Bunun da gümrüğe takılma riski vardı, ama ücreti çok tutmamıştı,vize döneminden çıkıp bunaldığım ve böyle şirin şeyler alma ihtiyacımın olduğu bir dönemdeydim!Neyse ki sorunsuz geldi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder