31 Aralık 2013 Salı

2013



  • 2013 kötü, sağlık problemleriyle başlayıp sonu güzel biten bir yıl oldu benim için.O yüzden yeni yıldan ilk dileğim hepimiz için sağlıklı ve huzurlu bir yıl geçirmek olacak.
  • Hayattaki kötü olaylar bazen ardından güzel şeyleri yaşamana sebep oluyor gerçekten.Her şerde bir hayır vardır diye boşuna dememiş atalarımız :) 
  • Daha önce düşünüp de yapmaya cesaret edemediğim kararları verdiğim bir yıldı."Düzenim bozulur, hayatım alt üst olur diye endişelenme.Nereden biliyorsun hayatının altının üstünden daha iyi olmayacağını?" diye bir söz var.Evet çok daha iyiymiş gerçekten:)
  • Gezme hayalini kurduğum şehri-Paris'i liseden en yakın arkadaşlarımdan biriyle gezme fırsatı buldum.Roma'yı tek başıma gezdim.Yazın İzmir'de Çeşme'de buz gibi denizin suyuyla serinleyip Mersin sıcağında piştim:)
  • İstanbul'da yaşamaya başladığımdan beri gitmeyi istediğim ama hep ertelediğim spor salonuna gitmeye başladım.1 ay oldu başlayalı ve yorucu olsa da her defasında istekle gidiyorum.Kendim için, vücudum için sağlıklı bir şeyler yapmanın mutluluğu başka.
  • Ne zamandır gitmeyi istediğim salsa dersleri gittiğim spor salonunda da var, bir kaç hafta sonra o derslere de gireceğim.Bu da yapılacaklar listesinde + olarak işaretli o yüzden:)
  • Sadece içimden gelenleri,aklıma esenleri yaptım, sırf başkası mutlu olsun diye yaptığım şeyden mutsuz olmayı bıraktım.Bu sizin hayatınız, geriye bakıp keşke dediğiniz yapmadığınız herşeyden ileride pişman olacaksınız.O yüzden insanlara hayır demeyi öğrenin ve gerçekten ne istiyorsanız onu yapın.
  • Yine yıllardır aklımda blog açma fikri vardı çok aktif olmasa da onu gerçekleştirdiğim için mutluyum:)
  • Dedim ya kötü başladı ama sonra güzel,mutlu bir yıl oldu benim için.Sizin yılınız nasıl geçti?

Herkese mutlu,aşk dolu,eğlenceli,hayallerinin gerçekleştiği bir yıl diliyorum!





2 yorum:

  1. liebster ödülü soruların seni bekliyor:)

    http://myownprivatenonsense.blogspot.com.tr/2014/02/liebster-award-discover-new-blogs.html

    YanıtlaSil
  2. Benim için de 2013 çok acaip bir yıldı ama 2014 ten çok büyük beklentilerim var bkalım :))

    YanıtlaSil